Håkan på Skansen

 
Senast jag var på Allsång på Skansen var för sisådär tio år sedan, men igår var det dags igen. Efter världens längsta kö, som slingrade sig förbi Gröna Lund och Hasselbacken och tog över en timme, kom vi äntligen in. Vi missade halva allsången, men det var egentligen inte därför vi var där. Det var Håkan Hellströms efterföljande konsert som lockade.
 
Håkan har bara en riktig spelning inplanerad i Stockholm i år, på Popaganda i augusti och jag är inte säker på att jag ska gå. Därför kändes det extra viktigt att se honom på Skansen igår, för en sommar utan Håkan är alltid lite sämre. Nu var det en kort konsert, men den var en riktig energiinjektion. Precis vad jag behövde.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0