Status

 
Det har varit tyst här ett par dagar. Jag har inte haft så mycket att säga. Det blir väl kanske så när det enda jag har sysselsatt mig med har varit jobbet på dagarna och sett om första säsongen av Veronica Mars på kvällarna. Fick ett sånt sug efter Logan och Veronica, och att bara se de sista avsnitten på säsongen funkar inte. Man måste då se alla, från början.
 
Men i dag flexade jag ut tidigare och mötte upp Helene för en fika i stan. Vi har inte setts sedan bröllopet, och jag minns inte ens när vi var på en vanlig fikadejt senast. Det var med andra ord mycket välbehövligt och synnerligen trevligt.
 
Nu: Sista avsnittet av Veronica Mars säsong 1.
 
På återseende!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0