Telegraf

Marielle och David hämtade upp oss när vi stigit av båten i lördags. Sedan åkte vi ut till restaurang Telegraf, som ligger vid vattnet ute i Nacka. Supermysigt ställe, väldigt avskilt med utsikt över Lidingö. Maten var dessutom kanongod, och det var lite tråkigt att jag var så mätt från lunchpastan jag smällt i mig på båten, för jag orkade inte äta upp hela min bouillabaisse.
 
Tydligen brukar det vara smockfullt med människor där, men nu var vi ensamma. Förmodligen för att vädret var lite ostadigt med blåst och utebliven sol. Men det var bara skönt att slippa trängas. Kan dock rekommendera stället, och jag hoppas att vi åker ut dit fler gånger. Perfekt om man vill ha lite mer mys en sommardag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0