Trött tisdag

 
Så har jag fyllt på mitt stash. Har en känsla av att jag behöver pimpla te i dag som om det vore en stor godispåse som jag inte kan låta bli. För i dag är jag så trött att jag med nöd och näppe lyckas hålla ögonen öppna.
 
Sov dåligt, enligt Alex hade jag nåt vajsing med andningen. Lyckades dessutom stänga av larmet och vakna lite senare än jag hade tänkt, och med tanke på min förmåga att stressa upp mig själv var väl inte det helt idealiskt.
 
Nu ska jag försöka slå undan huvudvärken och den hotande tröttheten så att jag kan få något gjort i dag. Min to do- lista är alldeles för lång för att jag ska kunna slappna av och njuta av den här dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0