Blå skor

Jag köpte ett par så fantastiskt fina skor på Zalando. Som jag längtade efter att de skulle anlända, så att jag kunde få börja använda dem. De var ett par potentiella skor att ha på det stundande bröllopet jag ska på om några veckor.
 
Men. Det smärtar mitt hjärta att upptäcka att de var på tok för stora. Jag skulle vilja påstå att de snarare är storlek 40 än 39 (vilket i och för sig är trevligt eftersom jag tycker att jag har båtar till ankfötter som aldrig får plats i några fina skor). Nu när jag vill byta till ett par som passar är det för sent- alla mindre storlekar har redan gått åt.
 
Dagens i- landsproblem, men det kan inte hjälpas. Jag blev besviken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0