Dans Dakar

 
Det är oftast jag som köper konsertbiljetter i det här hushållet, men den här gången var det faktiskt Alex som hade fixat med den biten. Så igår gick vi på Dans Dakar ute vid universitetet.
 
Det är ju inte riktigt min grej det där med massa dj-set och musiken som spelades är inte något som jag lyssnar på om jag får välja. Men Alex gillar det, och eftersom han brukar följa med mig på mina saker så var det väl inte mer än rätt att jag hakade på honom den här gången.
 
Idén med en endags- festival tycker jag dock om. Vissa akter var bättre än andra, och allra bäst tycker jag nog att Prodigy var. Efter det hade jag helst velat gå hem då jag var både trött och frusen (det hade ju regnat hela eftermiddagen och någon värme såg vi inte röken av), men vi stannade ett tag till. När vi till slut kom hem vid halv 4 på morgonen var det skönt att få slockna i sängen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0