Dina bröst är som svalor som häckar

 
Iklädd somrig klänning från Forever 21 tar jag itu med den här dagen. Det känns nästan som fredag eftersom vi är lediga i morgon, bortsett från den lilla detaljen att jag jobbar till kl 16.
 
Den tänkta planen för dagen (den dag som börjar när jag lämnat jobbet, vill säga, och då är det kanske snarare kvällen jag tänker på) är träning (tänkte hälsa på min vän löpbandet den här gången, för ute i den stekheta solen orkar jag fan inte springa), eventuellt en drink med Alex och hans bror och sedan bio med samma människor. Däremellan ska jag hinna trycka i mig något ätbart också. Det känns som ett väldigt pressat schema och vi får väl se hur bra jag lyckas med det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0