På vår balkong

 
Dagens uppdrag: Åka till ett IKEA där det var lite väl mycket människor för min smak, och inhandla möbler till balkongen.
 
Med tanke på att vi flyttade in i skiftet februari/ mars förra året är det väl på tiden att vi äntligen fick köpt utemöbler, så att vi kan sitta ute på den där balkongen som jag har suktat efter i så många år. Den största anledningen till att det inte blev av förra året var att jag och Alex var oense om vad vi skulle ha för möbler, men nu hade IKEA rejäla och stabila saker som inte riskerar att ge vika när Alex sätter sig på dem. Inte för att han är tjock, men han har ändå haft det som krav och ratat mina förslag om diverse klaffstolar och liknande.
 
Men nu jädrar. Nu ska jag tamejsjuttsingen bo ute på den där balkongen! Åtminstone när solen är på besök och man inte riskerar att frysa. Lite blommor och sånt och det kommer verkligen att vara en härlig sommaroas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0