Spice Market

Den andra restaurangen vi bokat bord på i New York var Spice Market. Också den ligger i Meatpacking District, och precis som på Buddakan serveras där asiatisk mat som hela sällskapet delar på. 
 
Nu valde nog vi helt fel rätter. Jag var mest sugen på nudlar medans Alex ville ha pork belly. Hans önskemål segrade, och det ångrade jag lite när jag smakade på maten. Pork bellyn var inte någon hit. Övriga rätter var däremot goda, i synnerhet förrätterna. Men de kunde inte konkurrera med Buddakan.
 
Atmosfären och servicen får dock tummen upp, och jag skulle inte tveka på att återvända nästa gång jag är i New York. Fast då får det bli nudlar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0