Ute i god tid

 
Det må vara ett halvår kvar, men det är bra att vara ute i god tid.
 
Semester beviljad, woop woop! Jag är så glad över att jag har världens bästa chef som inte knorrar när jag vill vara ledig. Nu hoppas jag att Alex chef tänker likadant, så att han också kan få ledigt så vi kan boka den där resan någon gång.
 
Ja, egentligen kanske vi borde börja ta oss en funderare på VART vi vill åka också. Någonstans i Asien är planen, men det är allt vi har. Om någon har något bra tips om vart det är varmt och skönt i december och januari, och där det finns mycket att se om man backpackar runt och god mat och vänlig befolkning och inte så mycket fulla och dräggiga turister- då får man mer än gärna hojta till och tipsa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0