Färgglad kavaj

 
Alex propsade på att vi skulle åka till Skärholmen igår. Och kan man tänka sig, inne på H&M hittade jag både den där kappan jag velat om och en kavaj som jag letat efter. Skärholmen kan!
 
Tur var väl det att jag faktiskt fick möjlighet att prova kappan, eftersom jag upptäckte att jag trots allt inte gillade passformen. Den här färgglada kavajen fick däremot följa med hem, även om jag tycker att det är lite läskigt med så mycket färg. Jag är ju mer för allt som är svart, men jag har bestämt mig för att försöka ta mig ut ur min comfort zone och köra på lite mer färger.
 
Kavajen kostar 299:- och finns också i några andra mindre färgglada varianter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0