Fredagsfin

 
Well hello there, Friday!
 
Fredag, och det firar jag genom att ha på mig snygg svart klänning som jag köpte i New York förra året, en blå kavaj som jag köpte på H&M för ett par veckor sedan och ett halsband som jag fått av mina farföräldrar. Halsbandet är min farmors gamla, och jag var sjukt fascinerad av det när jag var liten. Skulle alltid sitta och pilla på det. Älskar det! Halsbandet alltså, inte att pilla på det.
 
Men jag är inte uppklädd enabrt för att det är fredag. Vi på logistikavdelningen är nämligen nominerade till Postens Logistikpris, och om en timme är det prisceremoni. Jag är ju övertygad om att vi kommer vinna, men känner att jag kanske borde ställa in mig på förlust så fallet inte blir så långt... Aja, om ett par timmar vet vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0