Kappa till våren

 
Jag behöver råd.
 
Har spanat in den här kappan på H&M. Problemet är att min storlek verkar vara helt slutsåld i butik, finns bara större storlekar kvar. Jag är ju inget fan av att internetshoppa kläder, eftersom jag tycker att hela processen med att skicka tillbaka plagg som inte passar är extremt jobbig. Men på H&M:s hemsida finns den.
 
Jag tycker dock att det är vansinnigt sniket att det är rabatt på den ute i butik, där den kostar 299:-, medans den på nätet kostar 499:-.
 
Nu till det där rådet. Ska jag köpa den? Är beredd att göra ett undantag från min princip att inte köpa kläder på nätet, men jag har ett annat problem. Jag har redan massa vårjackor, och tror inte riktigt att jag har behov av en till. Mer än att jag inte har någon som är ens i närheten av denna i utseende. Och det är ju kul att ha variation. Här kommer en lista på de vårjackor jag har i dagsläget:
 
  • Svart skinnjacka (fejkskinn, kan tilläggas). En favorit, används mycket.
  • Jeansjacka. Aldrig använd.
  • Svart trenchcoat. Används flitigt.
  • Mörkblå parkas. Ny från Ginatricot, som jag vet att jag kommer bo i.
 
Åh, jag kan inte bestämma mig!!! Hur ska jag göra? Ska jag slå till?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0