Lägesrapport Onsdag

 
Igår satt jag i utbildning hela dagen. Så nu kan jag allt om projektledning. Typ.
 
I dag är allt dock åter till det normala, och jag har en helt vanlig arbetsdag framför mig. En relativt stressig sådan, då jag har rätt mycket på min to do- lista. En uppgift misstänker jag kommer stjälpa mer än vad den kommer att resultera i något bra, men instruktionerna kommer uppifrån och är inte förhandlingsbara, så det är väl bara att göra't.
 
Sov för övrigt riktigt, riktigt dåligt i natt och drömde massa hemska drömmar. Så jag är inte på mitt bästa solskenshumör i dag. Men förhoppningsvis överlever jag arbetsdagen, eftersom jag har en fikadejt att se fram emot efter jobbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0