Monday

 
Igår kväll hade jag så mycket måndagsångest att jag funderade på att ringa och sjukanmäla mig.
 
I dag känns det rätt bra ändå, trots att jag inte sov så mycket i natt och den sömn jag fick var inte av någon vidare kvalitet att prata om. Tänk vilka konstiga drömmar man kan ha.
 
Det blir dessutom ännu lite bättre när jag tänker på att jag inte har någon matlåda med mig, och därför helt befogat kan trippa ner till pizzerian som ligger ett stenkast från kontoret och beställa en kebabsallad. Så det jag har ägnat mest tid åt de senaste timmarna är alltså att sitta och drömma om den där kebabsalladen och försöka bestämma mig för huruvida jag ska eller inte ska ta ett bröd till.
 
Är inte mitt liv spännande, så säg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0