Noll pepp

 
Så grått som det är i Huvudsta i dag, lika grå känner jag mig inombords (och utvändigt också, för den delen). Det är inte mycket som är roligt i dag.
 
  • Det snöar. Fortfarande. Det är kallt och jävligt, och ingen vår i sikte.
  • Den där förbannade mensvärken har gripit tag i mig igen. Det känns som att det står en liten man i min livmoder och svingar en spikhammare runt omkring sig så hårt han bara orkar.
  • Jag har, väldigt olämpligt, fått en stor jävla finne på hakan. Säkerligen en kombination av hormoner som rusar i kroppen och för mycket godisätande på sistone. Kul. Verkligen.
  • Huvudvärk. Men den kanske kommer för att allt annat är så jävligt?
  • Jag är bara så himla opepp. Fick jag välja skulle jag helst tillbringat dagen under täcket med datorn på magen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0