Pricka av på To Do- listan

 
Till skillnad från fredagen och lördagen har jag i dag hunnit med massa saker. Se bara!
 
  • Åkt till återvinningscentralen i Högdalen och slängt min gamla säng som vi numera inte behöver eftersom vi har köpt en ny, större, skönare!
  • Städat. Jag stod för dammtorkning och moppning av golv, medans Alex dammsög och rensade avloppen i badrummet (Det är mitt värsta, och jag vägrar att göra det. Trots att det mest är mitt hår som täpper till rören.).
  • Lagat middag, vilket även resulterade i matlådor för tre dagar. Mycket bra resultat.
  • Spelat Fyra i rad mot Alex, och vunnit båda gångerna. Ni kan från och med nu kalla mig Kvarteret Muffens obesegrade Fyra i rad- mästare. Tack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0