Torsdag 7 mars 2013

 
Torsdag morgon och jag har en liten fråga.
 
HUR kan man få galen huvudvärk av att ha sovit sju timmar, medans man studsar upp (nåja) ur sängen och mår kanonbra när man bara har sovit fem och en halv timme? Det kanske inte är meningen att jag ska sova länge?
 
Hade för övrigt ett helsike att somna igår. Fick kramp i ena foten, och efter att ha sprungit upp och försökt "gå bort" det värsta kom det efter någon minut tillbaka- fast i andra foten. Och sedan växlade det fötter ytterligare ett par gånger innan jag äntligen kunde somna ifrån eländet. Jättekonstigt.
 
Och för att fortsätta eländet. När jag kom till jobbet för en timme sedan var entrédörren låst och det gick inte att komma in. Tack och lov kom någon och öppnade den lilla sidodörren bredvid efter fem minuter, men det var för jädra irriterande ändå. Och inget jag var upplagd för klockan 7 på morgonen.
 
Aja. Låt dagen fortsätta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0