Andra arbetsuppgifter än de vanliga

 
Förmiddagen tillbringade jag ute på fältet. Eller ja, inne i en av våra butiker, om det ska vara helt korrekt. Vi har ett samarbete med Peab, där vi levererar en matkasse med massa bra grejer till nybyggda lägenheter, som en trevlig välkomstgest till de nya hyresgästerna.
 
Det var banne mig inte något lätt jobb att plocka ihop och sedan släpa på tolv tunga matkassar i solskenet, så att jag har avböjt att springa Vårruset i kväll är ingenting jag ångrar. Jag har fått träning i dag ändå. Och för mig som älskar att spana in hus och lägenheter var det här ett perfekt tillfälle att få se hur dessa nybyggda lägenheter som ligger mitt över gatan från kontoret ser ut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0