Arlanda Terminal 2

Så var det ju det här med att dela med mig av New York- resan. Jag har haft så sjukt mycket annat att tänka på sedan jag kom hem (dels farmor men också en annan sjukt rolig grej som har tagit upp så mycket tid och tankar de senaste månaderna, och som jag nu äntligen kan berätta om utan att några hemligheter avslöjas- fast det tar jag i ett separat inlägg) att jag inte har orkat lägga energi på att dela med mig. Men nu så. Håll i hatten, för det här är bara det första av många inlägg om New York 2013.
 
Resan började med att sitta i bilköer ut till Arlanda. Lagom stressande och precis vad min hispiga själ behövde. Men vi hann med planet med god marginal, och fick sitta och vänta på den skittråkiga terminal 2 (British Airways har fått flytta dit då Norwegian vuxit så mycket och behövde mer plats på terminal 5) där det inte fanns annat att göra än att äta. Så det gjorde vi. Gott men dyrt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0