Hemma

 
Jag förstår att ni undrar. Och jag kan lugna er med att hemresan från New York gick bra. Både jag, min karl och båda våra resväskor kom med hela vägen till Arlanda den här gången. Jag var lite nervös över mellanlandningen på Heathrow, med tanke på att det inte gick så bra senast, men den här gången flöt allt på smidigt (även om det hann bli lite svettigt då Alex väska tog lång tid på sig innan den dök upp på Arlandas bagageband).
 
Jag fick däremot lite tråkiga besked när jag kom hem, och mina tankar rusar både kors och tvärs trots att jag försöker att kontrollera dem så gott det går. Så om jag är fortsatt frånvarande här på bloggen så är det inget konstigt. Jag mår fysiskt bra, och jag har dessutom vant mig vid min nya hårfärg (se bild ovan) och tycker nu att den är riktigt fräsig.

Men det är lite mycket nu, och jag måste lägga lite mer energi än vanligt på att få livet att fungera så smidigt som det bara går.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0