I väntans tider

 
I torsdags beställde jag två klänningar från Zalando. Och jag veeet att leveranstid är 3-5 arbetsdagar. Men jag kommer snart krevera om jag inte får hem de där förbannade klänningarna!
 
Det är fan tortyr att spåra paketet på nätet, bara för att upptäcka att det är i Lübeck eller i Malmö. Skulle jag någonsin bli tillfångatagen och utsatt för tortyr skulle detta förmodligen vara det bästa sättet att få mig att bryta ihop och berätta allt jag vet. Låta mig gå loss på Zalando och sedan tvingas stirra mig blind på denna spårningstjänst. Gärna när en vanlig arbetsdag har förvandlats till en röd dag, som denna 1 maj ju är, så att det tar ytterligare en dag för paketet att komma fram.
 
Jag inser ju nu att jag kommer bli knäckt om klänningarna inte passar och måste returneras...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0