Don't look too deep into those angel eyes

 
Jag snöar in på saker, och sedan kör jag på tills jag tröttnar.
 
Flavour of the week är just nu Abba. Varje dag scannar jag av Youtube på klipp, lyssnar på samma låtar om och om igen och slänger däremellan in lite wild cards. Men allt är Abba. Jag tar över Alex Spotify- konto och spelar låtarna på hög volym medans jag sjunger med för full hals. Jag hoppas vi slipper en lapp i trapphuset i morgon där grannarna ber den skrålande gaphalsen hålla käften (har sett sådana lappar tidigare, men då var jag oskyldig).
 
Jag har många favoritlåtar, men just i dag har det varit Angel Eyes som gått på repeat flest gånger.
 
Ja. Jag snöar in på saker och jag tröttnar. Tror dock inte det sistnämnda gäller Abba. Det är en livslång kärlek.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0