Invigning

 
Dagens stora jobbhändelse: Invigning av det nya centrallagret i Rosersberg.
 
Efter en smått kaotisk dag fick jag ikläda mig rollen som bussansvarig, och se till att alla som anmält sig var med på den inhyrda bussen ut till Rosersberg. Under det senaste året har nästan allting kretsat kring det nya lagerbygget, och i dag var det dags för invigning.
 
Det hölls tal av både fastighetsdirektören och någon kommunpamp, och den senare fick köra en av våra miljölastbilar genom ett rött band. Det bjöds på tårta, och när den var uppäten var det dags att gå guidade turer inomhus. Jag har ju varit där ute förut, men det var en annorlunda känsla att gå omkring inne på lagret när ställagen var fyllda med varor, och frysen nerkyld till minus 26 grader. Snacka om att det kändes som att döden kramade hårt om hjärtat när man steg in i den kylan.
 
Tänk, inte trodde jag att jag skulle tycka att det är så kul med ett lager! Nu vill jag inget hellre än att åka ut dit igen när driften har kommit igång helt, och få se hur det ser ut när det är lite mer liv och rörelse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0