Malaysia- Tips mottages tacksamt

 
Jag och min karl planerar att resa till Malaysia efter jul. Det har vi pratat om hela året, men vi har liksom inte kommit så långt i planeringen ännu. Vi har börjat läsa på lite om landet, men jag känner mig fortfarande lite lost när det kommer till vilka platser man definitivt borde besöka och vilka man kan skippa. Har jag förstått det rätt så är det västra delarna av landet som gäller i december- januari, om man inte tycker om att tillbringa semestern i monsunregn förstås.
 
Så om någon har några fantastiska Malaysia- tips är ni mer än välkomna att dela med er. Jag skulle vara evigt tacksam, och i gengäld lova att bjuda på många härliga bilder från resmålet. Vilket jag i och för sig skulle göra oavsett hur många tips som strömmar in, men det tycker jag inte riktigt hör till saken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0