Det där med frierier

 
 
Jag har snöat in på allt som har med bröllop att göra på Youtube. Här är den senaste pärlan jag hittat i kategorin Frieri. Och vilket sätt att fria till sin flickvän på. 
 
Vill här poängtera att detta inte är någon pik till min pojkvän. Inte alls. Nej, nej... Även om jag hemskt gärna vill gifta mig någon dag, helst inom en överskådlig framtid. Vilket ju passar perfekt med tanke på att jag har massa sparad semester som bara väntar på att få användas upp på en smekmånad. Och om jag börjar spara pengar nu kanske jag till och med skulle kunna få gifta mig i en Ida Lanto- klänning... 
 
Fast han får inte fria alldeles för snart. Måste ju hinna gå ner de där fem kilona som jag har tjatat om i två års tid nu, så att jag får plats i en Ida Lanto- klänning.
 
 Men allvarligt. Det här är inte någon pik.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0