The Pink Dress

 
Vi var på bröllop i lördags (Mer om det när jag får lite tid över. Är ju så jääädra busy just nu, har sista säsongen av Dexter som jag MÅSTE sträckse omgående.). Så här såg jag ut.
 
Nu kanske den uppmärksamme reagerar och tänker "Men... är det inte..? Fast ändå inte...". Och johodå! Det är det! En likadan klänning som jag hade på mig på bröllopet i juli, bara en annan färg. Och samma skor, väska och smycken. Ibland imponeras jag å det grövsta av min egen fantasifullhet.
 
Och undrar man hur kalaset såg ut bakifrån kan jag meddela att det bara är att titta på bilden nedan. Ett stort hål i ryggen och tusen (hår)nålar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging

2013-09-27 @ 05:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0