ABBA

 
I år är det fyrtio år sedan Abba vann Eurovision Song Contest. Detta måste givetvis uppmärksammas, och det har därför getts ut två hyllningsböcker om denna fantastiska grupp. Jag har självfallet sett till att köpa på mig båda.
 
Abba The Photo Book innehåller en mängd bilder, både sådant som jag redan sett och sådant som jag aldrig hade kunnat drömma om att få se. Abba The Backstage Stories är skriven av Abbas gamla stylist, och man får följa med bakom kulisserna på ett helt annat sätt.
 
Dessa böcker kan vara mitt bästa köp på länge. Ett tips till den som gillar Abba och vill veta lite mer om gruppen. Eller till någon som bara vill vara lite nostalgisk. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0