Bra söndag

 
Det är sommarväder i Stockholm i dag, vilket jag och Alex tog tillvara på genom att promenera. Vi gick till caféet Fru Marias Bak i Älvsjö, där vi åt en sen frukost. Smörgåsarna var vansinnigt goda, så dit tänker jag definitivt gå igen. Och bara det där med att äta frukost ute känns oerhört lyxigt för en som knappt orkar svänga ihop något hemma på helgmorgnarna. Mer sånt!
 
Sedan köpte vi med oss vaniljbullar och promenerade hem till min mormor. Där drack jag ännu en kopp kaffe, så nu lär jag vara speedad långt in på småtimmarna. Vilket kanske är bra, med tanke på att jag och Alex planerar att se film i kväll. Risken att jag somnar mitt under filmen känns som minimal.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0