Brunch på Grand Hotel

Dagens söndagsmys bestod av brunch på Grand Hotel med Marielle och David. Bästa söndagen på länge. Jag är fortfarande proppmätt, och tror att jag kan hoppa över middagen i dag. Letar man efter ett bra brunchställe i Stockholm kan jag definitivt rekommendera Grand Hotel. Kanongott och mycket mat. Ingen risk att man går därifrån hungrig.
 
 
Brödkorg och bakverk. Bara där blev man ju egentligen mätt...
 
 
Men det fortsatte med blinier med Kalixlöjrom.
 
 
Och Eggs Benedict.
 
 
Självfallet toppades det hela med dessert. Svartvinbärsmousse. Den fick jag tvinga ner på ren vilja.
 
 
Efteråt tog vi oss en liten promenad runt Skeppsholmen. Som sagt. Bästa söndagsmyset.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0