Fast man egentligen inte har lust

 
Jag ägnade mycket tid av eftermiddagen åt att komma på en bra ursäkt till varför jag skulle slippa träna i dag. Och inte en enda ursäkt var godtagbar. Så det var bara att släpa sig iväg till gymmet, även om jag mycket hellre hade gått hem och slängt mig på soffan och youtube:at ABBA hela kvällen (vilket är ungefär exakt vad jag sysselsatte mig med igår).
 
Det var trögt som satan att springa i dag, och benen kändes galet tunga. Fråga mig inte hur det gick till, men jag lyckades tvinga mig själv att springa i en timme innan jag nöjt kunde ge upp och gå hem till soffan. Det innebär att jag tränat två gånger den här veckan, vilket ju är mitt mål. Härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0