Middag hos vänner

Det har varit en helg i matens tecken, och igår åkte vi hem till Helene och Andreas och blev bjudna på middag. De hade lagat trerätters, och jag åt tills jag nästan fick ont i magen. Lite Melodifestivalmys hann vi med också, även om det mest var snabba blickar kastade mot tv:n, som stod på i bakgrunden.
 
Vansinnigt trevlig kväll med fina vänner!
 
 
De bjöd på minipizzor till förrätt.
 
 
Till varmrätt bjöds det pulled pork hamburgarstyle. I sisådär åtta timmar hade köttet puttrat i ugnen, och det var galet gott! Jag måste fasen ta och göra det själv någon dag. När tid finns.
 
 
Efterrätten bestod av Philadelfiaglass. Jag önskar att det vore nyttigare än vad det är, för den skulle jag kunna ösa i mig hinkvis av.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0