Hasselhoff

 
Någon gång innan jul fick jag nys om att David Hasselhoff skulle göra en talkshow i Sverige, där han skulle intervjua svenska kändisar. Jag klickade snabbt hem två gratisbiljetter för att sitta i publiken, och igår var det äntligen dags.
 
Det var några underhållande timmar, men jag tror inte att jag behöver förtydliga vad det bästa var. För även om det kanske ser ut som att jag står bredvid en vaxfigur på bilden ovan, så kan jag garantera att det är The Real Deal. It's The Hoff! Hoppas bara att han inte märkte att jag strax innan bilden togs hade lyckats smeka en 150 centimeter hög smörgåstårta med arslet och således var lätt kladdig där bak.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0