Friday´s

 
Det har blivit mycket Friday´s den här veckan för min del. I torsdags mötte jag upp systrarna Lundgren- Lindberg för en öl på uteserveringen. Det utvecklades sedan till middag. Jag körde på det nyttiga alternativet lax med sallad, och blev inte besviken. Men å andra sidan älskar jag ju lax, så då är det svårt att misslyckas.
 
 
Igår blev jag bjuden på lunch av min kollega Martin, som ville tacka för att jag ställt upp och hjälpt till i receptionen. Och eftersom han är ett stort fan av Friday´s tog vi tuben in till stan när klockan slog lunch. Föll dock för frestelsen och tryckte i mig en cheeseburgare med bacon och pommes frites. Kanske lite onödigt egentligen, men det var alldeles för gott för att jag skulle orka ha dåligt samvete.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0