Bowlingen

Lyckades inte krångla mig ur bowlingen igår. Men det gjorde inte så mycket. Det var rätt kul trots allt. Och jag lyckades få rätt bra resultat, med mina mått mätt. Senast, när jag bowlade med M, fick jag 57 poäng i en första serien. Nu fick jag 92 poäng i första och 78 i andra. Undvek att hamna i rännan, men lyckades inte få till någon strike och inte särskilt många spärrar. Men känslan fanns där, och det tycker jag ändå är det viktigaste.
Jag var inte heller sämst i laget. Det var Berit, som fick 27 poäng i den andra serien, första gick ännu sämre. Alltid något att glädja sig åt...

         

Kommentarer
Postat av: emmeliee

trevlig valborg :)
vad ska du hitta på för kul?

2008-04-30 @ 12:20:40
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0