Helena planerar kvällen

Mellan 18-22 har jag tvättid. Ska bli intressant att se om någon försöker sno den för mig den här gången också. Gör de det idag gör de det förmodligen aldrig igen. För idag är jag inte på humör för sådant.

Tänkte även passa på att städa mitt hem, då detta har försummats den senaste tiden. Måste bara se till att hålla mig borta från tv:n. Och datorn. Datorn är min värsta fiende. Där kan jag fastna i flera timmar.

Rensa lite bland mina kläder skulle faktiskt också vara trevligt. Dessvärre känner jag mig själv, och vet att om jag väl börjar med det kommer det ta lång tid innan det blir slutfört. Jag har alltför svårt att slänga kläder. Till och med byxor som är trasiga överallt, inklusive i grenen, och som jag vet att jag aldrig mer kommer att använda. En förbannelse, det är vad det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0