Lakritspuck

Jag har provat den nya versionen av Lakritspuck, som GB lanserar i år. Och jag blev faktiskt besviken. Den har ju funnits i flera omgångar, men den var som godast när jag var liten. När det var vaniljglass med lakritsöverdrag och sedan två "hål" mitt i glassen med flytande lakritsgucka.
Jag förstår inte varför de ska hålla på och ändra på den. Låt den vara som den var förr. Vi som är tillräckligt gamla för att veta hur det var, kommer bara bli glada. Och ungarna som är födda efter att Lakritspucken försvann ur GB:s sortiment kommer inte ha något att jämföra med, och kommer därmed inte att lida heller.


image195


Kommentarer
Postat av: emmeliee

den där är verkligen himmelsk!
:D

2008-04-20 @ 17:28:14
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0