Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra)

Har missat att uppdatera om fredagens möte med M. Vi skulle laga mat och bara ta det lugnt. Blev pizza (inte mitt förslag, jag lovar). Hyrde film - Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra). Har velat se den ända sedan den gick på bio, men det har inte blivit av. Dessvärre var jag inte på mitt piggaste humör i fredags. Somnade mitt i filmen, och trots att M väckte mig lyckades jag somna om på soffan. Med andra ord missade jag stora delar av filmen.
Som tur är skäms jag väldigt sällan inför M. Det gjorde jag inte den här gången heller. Trots att jag nästan pratade i sömnen (befann mig i stadiet mellan sömn och vakenhet, och hade väl inte full koll på vad jag pratade om - uppenbarligen). Trevlig kväll, även om jag inte blir klok på någonting.

image113


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0