Män som hatar kvinnor

Nu har även jag läst boken Män som hatar kvinnor. Efter att den blivit så hajpad var det väl dags för det. Och jag tyckte att den var riktigt bra. Har haft svårt att lägga den ifrån mig, och jag kan verkligen rekommendera den om du inte har läst den. Kanske växte allt till lite väl stora proportioner mot slutet, men det kan jag se igenom fingrarna med.

Jag har tvåan som väntar på mig, men jag tror att jag avstår från att börja läsa den nu. Den slutar ju tydligen tvärt, och fortsätter i bok nummer tre. Och den har ännu inte kommit på pocket. Därför avvaktar jag tills den har gjort det, så att jag kan sträckläsa båda två utan att riskera att hamna "mittemellan".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0