More shoes for me

Blev en shoppingsväng på lunchen trots allt. Jag kan inte hålla mig borta från affärerna när det är rea. Först förbi Ginatricot, där det inhandlades en fräsig top med tryck. Behöver fler såna enkla att ha på fritiden. Köper ju annars nästan enbart kläder som jag kan ha på jobbet också - dvs basplagg, inget utsvävande eller färgglatt. Kontorskläder med andra ord.

Att överhuvudtaget tro att jag skulle kunna hålla mig borta från Wedins halva priset på reapriset- rea är en otroligt dum tanke. Smet in där också en snabbis och hittade ett par fina röda skor för endast en hundring. Som hittat! Ska försöka vara duktig och lägga upp en bild på dem ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0