På promenad

Jag har gett mig fan på att promenera oftare. Och med detta menar jag - Börja promenera överhuvudtaget. Är på tok för dålig på det, även om jag tänker att jag borde. Sitter hemma framför datorn eller tv:n istället. Men nu ska det bli ändring!

Har smygstartat lite försiktigt, men det var förra veckan. Sedan har jag massa ursäkter till varför det inte blivit av denna vecka - jag var hos tandläkaren och lagade en tand i måndags, hade tvättstugan i tisdags, jobbade över till sent i onsdags och torsdags, var tvungen att panikstäda för att M skulle komma på besök i fredags....
Men nu är det slut på sånt. Nu ska jag bättra mig. Från och med idag.

Har redan varit ute en sväng idag. Nu siktar jag in mig på tisdag nästa gång (för imorgon är jag ju faktiskt upptagen med annat...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0