Vin på East

Hela dagen har känts som torsdag fast det bara är tisdag. Varför kan det aldrig vara tvärtom?

Marielle kom och impuls- hälsade på mig på jobbet idag. Mycket trevligt initiativ. Sedan styrde vi stegen mot Stureplan för att möta upp hennes vän Emelie (som jag by the way icke har haft äran att träffa förut). Förflyttade oss från Svampen till East och sörplade i oss varsitt glas vin. Snacks för kvällen var ångade grönsaker och bönor med havssalt. En väldigt trevlig kulinarisk upplevelse (Mari, vi måste komma igång med vår laga mat- klubb snart!).

Känns fortfarande inte som tisdag. Men jag har en trevlig dag att se fram emot imorgon. Lunch med Vivi, vilket inte var igår. Massa skvaller från JK:s middag med AN idag (hoppas hon har kommit hem nu, för den casanovan bör hon nog akta sig för). Kvällen ska spenderas med M, eller Euromannen som vi numera skulle kunna kalla honom. Jag har planer.
Och imorgon är det onsdag. Ett steg närmare torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0