Australiensisk McFeast

Förstår inte, jag har varit hungrig hela dagen. Och jag har tryckt i mig massa mat. Så det är inte det att jag har låtit bli att äta, snarare tvärtom. Ändå är jag hungrig nu. Varför blir det så för? Speciellt som att jag inte har något att äta. Inte något som går fort och enkelt i alla fall. Börja tina upp laxfiléer elelr liknande gör jag bara inte. Nudlar hade suttit fint.

Kusinens burgare hade jag inte heller tackat nej till. Enda felet med den australiensiska McFeasten är att den innehåller även ketchup och senap. Fel, fel, fel. Men jag kan faktiskt bortse från det faktumet nu, och ta den där jäkla burgaren som Gabrielle håller i. Om det hade varit möjligt.



Kommentarer
Postat av: CJ

SV: hahah visst är de det..

Gullig bild =))

2008-07-06 @ 23:22:49
URL: http://lovelylady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan tala om för dig att burgaren var alldeles delicat!

2008-07-07 @ 08:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0