Fallskärmshoppning nattetid

Hade en lustig dröm. Jag skulle hoppa fallskärm. Var med klassen från gymnasiet, och vi skulle hoppa tillsammans i grupp. Fick en snabbutbildning, och varsin fallskärm - som såg ut som flytvästar. Sent om sider så upptäckte vi att min inte hade något snöre att dra i, så att fallskärmen vecklades ut. Då det inte fanns några reservfallskärmar fick jag helt enkelt stå över att hoppa. Detta slutade så klart i tårar och en mängd fula ord.
Han som höll i allt trodde dock att det kunde finnas en extra fallskärm i någon annan del av området, så han gav sig ut på jakt, och jag sprang efter. Självklart tappade jag bort honom, och sprang vilse. Jag hittade tillbaka till gruppen, men ungefär där slutade min dröm. Så jag vet inte om jag fick hoppa eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0