Stans finaste hotell

Vi hamnade på stans finaste hotell, jag och E. Men smakar det så kostar det. Det enda som fanns ledigt var dessutom Business class- rum, så det fick bli ett sånt till ett pris av 1690:- natten. Vi bodde där två nätter. Men satan så fint det var. Och vi hade gratis inträde till träningslokalerna och poolen. Nu blev det ju inte så mycket träning, men vi badade jacuzzi två gånger. Alltid något.

På samma hotell bodde Iron Maiden - de spelade på Ullevi på lördagen. Vi fick oss ett möte med dem i lobbyn innan de satte sig i hotellbaren före spelningen. Även om jag inte är något Maiden- fan överhuvudtaget var det lite roligt. Fotade mig dessutom med en av herrarna, men den bilden får ni inte se för jag blev riktigt ful.


   

       

   

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0