Utlandsresan bokad!

Nu har Marielle bokat vår utlandsresa i augusti. Det blir Grekland. Jag har aldrig varit där, så det ska bli väldigt spännande. Det exakta resmålet är ön Thassos, som tydligen ska vara rätt lugn då den ligger i utkanten av alla öar och inte besöks av särskilt många som öluffar. Mycket grönska och vackra vyer. Helt perfekt.
Vi åker ospecat så vi vet ju inte riktigt var vi hamnar, men förhoppningsvis får vi bo på ett fint hotell som har pool och nära till havet. Jag blir lite ledsen om det inte finns pool, men det är egentligen inte hela världen.

Nu längtar jag ännu mer till semestern. Det enda jobbiga är väl kanske att planet går 6:55 på morgonen. Kvällen innan ska jag på konsert, som kanske inte slutar förrän kl 23-24, så det blir inte många timmars sömn. Men det får jag ta. Jag ska ju iväg på något kul.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0