Världens sämsta frukostmänniska

Har lyckats få i mig lite frukost. Riktig frukost. Kokt ägg och vaniljyoghurt med skivad banan. Jag är världens sämsta frukostmänniska, och kan vanligtvis inte trycka i mig mat på morgonen. När jag jobbar brukar jag köpa med mig en fralla som jag gör iordning och äter på jobbet vid 9- tiden. På helgerna äter jag aldrig frukost.
Så att jag nu har ätit en riktig frukost är faktiskt beundransvärt. Men å andra sidan är det ju lunchtid, och då kanske det är lättare för hjärnan att ta emot mat. Jag vet inte. Men gott var det i alla fall.



Kommentarer
Postat av: jessica

Ja, visst är den :) Jag är med jättedålig på att äta frukost. På morgonen är man inte hunrig direkt (eller jag är inte det iallfall) så jag brukar vänta ett par timmar eller så hoppas jag över den. :) Men det bästa som finns är frukostbuffér på tex hotel och sånt. Då äter jag massor :) Haha

2008-07-09 @ 15:12:52
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0