Veckans Orka

Jag har bytt mitt fasta telefonabonnemang från Telia till ComHem. Vet ännu inte om det var smart, men det får tiden utvisa. Har jag räknat rätt blir det billigare. Det som är jobbigt är att jag då måste koppla telefonen via modemet och inte telefonjacket som det har varit tidigare. Jag kommer behöva flytta telefonen till en ny plats,och jag tror inte att jag vill ha den där. Detta kunde jag göra redan i måndags. Men jag har inte fått arslet ur vagnen för det ännu. Så om man försöker ringa på min hemtelefon går det bara fram massa signaler - som jag inte hör. Jag kanske borde se till att få det där fixat ändå. Jag kan ju inte ha en fast telefon som jag inte kan använda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0