Bestäm dig

Det skulle vara så skönt att bara ligga inne hela dagen, på soffan. Surfa, glo på tv, leta lite jobb. Det där sista måste jag verkligen ta tag i, men det känns jobbigt. I vilket fall som helst så känns det som att alla dessa aktiviteter borde läggas på hyllan idag. Jag borde ge mig ut i solen. Det är jättefint väder ute. Det borde jag ta tillvara på.

Tror att jag ska äta någonting (Vad sägs om en pizza? Känner man av gårdagens alkohol fortfarande, så är det faktiskt ok.) och sedan bege mig ut på en promenad eller något. Känner inte riktigt för att lägga mig ute på gården och pressa i solen, även om det är det jag helst skulle vilja göra. Med sällskap av en bra bok. Nej, en promenad låter bra. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0