Dags för garderobsrensning igen?

Idag fick jag lön. Idag har jag köpt den där svarta klänningen som jag hängde undan igår för att jag itne hade råd att köpa den då. Som att jag behöver fler svarta klänningar i min garderob... Självklart har jag någon bra bortförklaring att komma med om någon ställer mig mot väggen - och jag har faktiskt inte någon svart klänning som har såna där axelband. Och den var billig. Kommer att använda den mycket i sommar. Ja, du ser ju, jag har hur många bortförklaringar som helst. Illa.

Passade även på att köpa en ny mascara. Och ett skärp. Och varför inte slänga in en kjol när jag ändå höll på? Jag som ytterst sällan klär mig i kjol. Jag måste tycka att den här var väldigt speciell. Gör jag det? Kanske.
Nu blir det ingen mer shopping den här veckan. Och helst inte nästa vecka heller. Jag får ju inte plats med allt jag köper i mina garderober. Egentligen borde jag göra ett ryck och rensa igen, för jag vet att jag har mycket som jag inte använder. Får väl ta någon dag på semestern. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0